🤚 Pozdrawiamy ze słonecznej Grecji ☀️

✔️ Za nami bardzo intensywny dzień, który streścili dla Was nasi uczniowie. A skoro Erasmus 📚📖, to musi być i język angielski. 🇬🇧☺️

🧑‍🎓👨‍🎓 Ksawery i Jakub piszą:
✍️ We sailed from the port straight to the island of Skiathos. After arriving at the destination, we went to the viewing balcony, where we could see the entire panorama of the city and take bephotos. We went along Papadiamantis street which was named beautiful after a Greek poet. Next, walking along picturesque street we visited a souvenir shop and then we ate a delicious lunch. We also had some free time to walk around. Finally, we went on a boat and then back home.
🧑‍🎓🇵🇱 W języku ojczystym relacjonuje zaś Patryk:
✍️ Dziś wstaliśmy o godzinie 5:00, aby zdążyć na zbiórkę, która była o 5:55. Zanim jednak wypłynęliśmy na wyspę Skiatos, musieliśmy odbyć podróż autobusem do portu, która zajęła nam około 3 godzin. Na statek wsiedliśmy po godzinie 9. Płynęliśmy 2,5 godziny, podczas rejsu można było się pobawić i potańczyć w specjalnie wyznaczonym miejscu, którą była drewniana platforma na piętrze statku. Podróż minęła więc dosyć szybko. Po wejściu na wyspę spędziliśmy kilkanaście minut, aby posłuchać pani pilot, która przekazywała nam informacje, co warto na niej zwiedzić. Następnie poszliśmy na obiad, a po posiłku mieliśmy czas wolny na zwiedzanie, pamiątki itp. Około godziny 14 wypłynęliśmy z wyspy. Po drodze zatrzymaliśmy się na pięknej plaży, gdzie mogliśmy zażyć kąpieli. Byliśmy tam 2 godziny i o 16:30 wypłynęliśmy, zmierzając na kontynent.
Przy końcówce rejsu kapitan rozkręcił imprezę na statku i każdy dobrze się bawił. O 18:45 byliśmy już na lądzie, a następnie udaliśmy się do hotelu autokarem. Hotel po przyjeździe przywitał nas pyszną kolacją i każdy zmęczony poszedł spać. 😴🛌
PS Na koniec dnia, słuchaliśmy pięknego koncertu 🎼 naszych towarzyszy z Zespół Szkół Muzycznych nr 1 im. Karola Szymanowskiego w Rzeszowie 👏👏👏💗